ذلتــــــــــــــنگی...!

 یک فاجعه است وقتی تنها تورا میخواهم

آن زمان که از پشت دیـــــــــــــوار تنهـــــــــــــــایی به تو چشم می دوزم

دیگر در برق چشــــــــــــــمانم مهـــــــــــــربانی را نخواهی دید

دلتــــــــــــــــنگی هایم را چـــــــــــــاره نبودی

 چه سخت است نــــــــــــــــگاهی را از پشت

شیشه ســــــــــــرد کدورت پاسخ گفتن



نظرات شما عزیزان:

الهه17
ساعت0:42---5 تير 1393
عاشققققق نوشته هاتم اجو دوست دالممممم
پاسخ:سلام عزیز دلم واقعا خوشحالم میکنی ممنونم


نفس
ساعت4:42---9 اسفند 1392
آدم بایدعین مرسوله پستی شفارشی باشه
یکی باشه همیشه تحویلش بگیره ,بگیرتش تو بغل امضا هم بده که تحویل گرفته شده وپ گرفته نمیشود!

نخند خو الی من دلم نازکه دوستام یکی یکی رفتن دلم به توخوش بود که توهم نیشتی


نازلے16
ساعت10:37---8 بهمن 1392
قرعه کشی تمام شد...





توبه اسم دیگری درآمدی...





تقدیر جای خود....





اما بی معرفت،لااقل اسم مرا هم درکیسه ات می انداختی....
پاسخ:دوستان من ،مثل " گندمند "یعنی یک دنیا برکت و نعمت ،نبودن شان ، قحطی و گرسنگی است ،و من چه خوشبختم که خوشه های طلائی گندم دراطرافم موج میزند ، مهربانى تان را قدر میدانم وآنرا در سیلوی جان نگهداری خواهم کرد{سلام نازلی جون عزیزم خیلی خوشحال شدم که اینجا دیدمت ممنونم ازت دوست خوبم }


سارا
ساعت11:16---21 دی 1392


کاش خدا سه چیز را نمی آفرید غرور،دروغ،عشق

تا هیچ گاه کسی از سر غرور به دروغ دم از عشق نزند



+اگه با تبادلینک موافقی بهم خبر بده
پاسخ:باد همیشه می وزد میتوانی در مقابلش هم دیوار بسازی، هم آسیاب بادی تصمیم با توست.... سارا جون مرسی گلم خوشحال میشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: داستان كوتاه واموزنده,طبیعت, کدورت, دلتنگی,بغض, عكس فاجعه, تصاويرعاشقانه, دلنوشته, چتروم"fanos", ,

تاريخ : چهار شنبه 17 دی 1392 | 23:2 | نويسنده : الناز |