مــــــــــی توان...!

یک فاجعه است وقتی تنها تورا میخواهم

 

درسایه چشمهـــــــــای تو مـــــــــــــــــی توان به آفتاب رسید

 مـــــــــــــــی توان درستاره های دنبــــــــــــــاله دار تکــــــــــــــــرار شد

درسایه نــــــــــــــگاه تو

مــــــــــــی توان زشــــــــب گریخت پـــــــــــــگاه شد



نظرات شما عزیزان:

raha 9 asab
ساعت21:08---24 خرداد 1393
کسی که سلول انفرادی را ساخت
میدانست سخت ترین کار انسان
تحمل خویشتن است...
salam elnaz jan,movafaq bashi
پاسخ: سلام رها جون خوشحالم به من سرزدی مرسی گلم


امیر 2020
ساعت21:57---15 ارديبهشت 1393
سلام اجی گلم خیلی خوب بود وبت عالیه

نمرتم میشه 20+20
پاسخ:سلام امیر جان ممنونم که سرزدی وخوشحالم کردی موفق باشی


نفس
ساعت5:04---9 اسفند 1392


مشروب ؟ نه ممنونم . . .

سیگار ؟ نه ممنونم . . .

مسافرت ؟ نه ممنونم . . .

دیازپام ؟ نه ممنونم . . .

من فقط به آغوشی برای آرامش نیاز دارم


پاسخ:یک همیشه یک است، شاید در تمام عمرش نتواند بیشتر از یک عدد باشد اما بعضی اوقات می تواند خیلی باشد، یک خاطره ، یک نگاه، یک دوست{ سلام نفس نازم مرسی که میای پیشم}


نفس
ساعت5:01---9 اسفند 1392
گاهی وقتا دلم میخوادیکی ازم اجازه بخوادکه بیادتو تنهاییم ومن اجازه ندم ــــــــــ

و اون بی تفاوت به مخالفتم بیادتو و آرم بغلم کنه و مگه من مردم که تنها بمونی ...!!!



بارانی ات را بپوش و درآغوشم بگیر...

ابر ابر گریه دارم . . . ــــــــــــــــ سراب رد پای تو کجای جاده پیدا شد؟؟؟






پاسخ:گاهي بايد كم باشي تا نبودنت احساس شه.نه اينكه نباشي تا نبودنت عادت شه!!{مرسی نفس جون خیلی قشنگ بود}


AYDA
ساعت21:39---16 دی 1392
گاهى بى هیچ بهانه کسى را دوست دارى ، گاهى با هزار دلیل هم نمیتوانى یکى را دوست داشته باشى …
پاسخ:ياد سهراب بخير آنكه تا لحظه خاموشى گفت : تو مرا ياد كنى يا نكنى ، من به یادت هستم.{آیدا جونم ممنونم بخاطر حضور گرمت گلم}


محبت68
ساعت2:02---16 دی 1392
هنوز دلخوشی ذهن خسته ام این است، که در خیال خودت بی خیال من نشدی



الناز عزیزم عالی بود گلم
پاسخ:خاطره یعنی یک سکوت غیر منتظره میان خنده هایی بلند!{سلام محبت جونم فداتشم عزیزممرسی از حضور گرمت}


۞۞۞۞ساسان25۞۞۞۞
ساعت12:19---15 دی 1392
خداییش اینا چیه نوشتی؟ولی خب مجبورم بگم خوبه.ولی ی خورده آپدیت شو جون من ی تکونی ب خودت بده
پاسخ:سلام ساسان جان ممنونم که به من سرزدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: داستان كوتاه واموزنده,طبیعت, خاطره, می توان,نگاه, عكس فاجعه, تصاويرعاشقانه, دلنوشته, چتروم"fanos", ,

تاريخ : یک شنبه 15 دی 1392 | 1:19 | نويسنده : الناز |