امتـــــــــــداد یک عشــــــــق

رنگ دلواپسی های سرد نگـــــــــــــاهم

همه جارا پر کرده است

وامــــــــــروز

درکوچه های خالی از عاطفه

 به امتداد یک عشـــــــــــق می نگـــــــــرم

ومرور میکنم لحظــــــــــه های اولین دیدار را

آنجــــــــــــا که توسیب را به من دادی

 ومن ندانستم که چطـــــــــــور

از دســـــــــــتانم بر زمین غلطید

سهــــــــــــم عبــــــــــور من از غصه ها

تنهــــــــــانگاهی خالی از احساس بود

چقدر غمـــــــــــگین بودم

وقتـــــــــــی قبیله آواز کوچ را می خواند

کاش قطره اشــــــــــــکم را می دیدند

که بدرقــــــــــــه راهشان ساختـــــــــــم

 



نظرات شما عزیزان:

SHAHIN
ساعت2:04---24 دی 1392
من در این تاریکی





فکر یک بره روشن هستم





که بیاید علف خستگی ام را بچرد








من در این تاریکی





امتداد تر بازوهایم را





زیر بارانی می بینم





که دعاهای نخستین بشر را تر کرد








من در این تاریکی





در گشودم به چمنهای قدیم





به طلایی هایی





که به دیوار اساطیر تماشا کردیم








من در این تاریکی





ریشه ها را دیدم





و برای بته نورس مرگ





آب را معنی کردم
پاسخ:ﻏﻨﭽﻪ ﺧﻨﺪﯾﺪ ﻭﻟﯽ ﺑﺎﻍ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﺧﻨﺪﻩ ﮔﺮﯾﺴﺖ..ﻏﻨﭽﻪ ﺁﻧﺮﻭﺯ ﻧﺪﺍﻧﺴﺖ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﮔﺮﯾﻪ ﺯ ﭼﯿﺴﺖ..ﺑﺎﻍ ﭘﺮ ﮔﻞ ﺷﺪ ﻭ ﻫﺮ ﻏﻨﭽﻪ ﺑﻪ ﮔﻞ ﺷﺪ ﺗﺒﺪﯾﻞ..ﮔﺮﯾﻪ ﯼ ﺑﺎﻍ ﻓﺰﻭﻥ ﺗﺮ ﺷﺪ ﻭ ﭼﻮﻥ ﺍﺑﺮ ﮔﺮﯾﺴﺖ..ﺑﺎﻏﺒﺎﻥ ﺁﻣﺪ ﻭ ﯾﮏ ﯾﮏ ﻫﻤﻪ ﮔﻞ ﻫﺎ ﺭﺍ ﭼﯿﺪ..ﺑﺎﻍ ﻋﺮﯾﺎﻥ ﺷﺪ ﻭ ﺩﯾﺪﻧﺪ ﮐﻪ ﺍﺯ ﮔﻞ ﺧﺎﻟﯿﺴﺖ..ﺑﺎﻍ ﭘﺮﺳﯿﺪ ﭼﻪ ﺳﻮﺩﯼ ﺑﺮﯼ ﺍﺯ ﭼﯿﺪﻥ ﮔﻞ..ﮔﻔﺖ ﭘﮋﻣﺮﺩﮔﯽ ﺍﺵ ﺭﺍ ﻧﺘﻮﺍﻧﻢ ﻧﮕﺮﯾﺴﺖ..ﻣﻦ ﺍﮔﺮ ﺍﺯ ﺭﻭﯼ ﻫﺮ ﺷﺎﺧﻪ ﻧﭽﯿﻨﻢ ﮔﻞ ﺭﺍ..ﭼﻪ ﺑﻪ ﮔﻠﺰﺍﺭ ﻭ ﭼﻪ ﮔﻠﺪﺍﻥ ﺩﮔﺮ ﻋﻤﺮﺵ ﻧﯿﺴﺖ..ﻫﻤﻪ ﻣﺤﮑﻮﻡ ﺑﻪ ﻣﺮﮔﻨﺪ ﭼﻪ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﭼﻪ ﮔﯿﺎﻩ..ﺍﯾﻦ ﭼﻨﯿﻦ ﺍﺳﺖ ﻫﻤﻪ ﮐﺎﺭ ﺟﻬﺎﻥ ﺗﺎ ﺑﺎﻗﯿﺴﺖ..ﮔﺮﯾﻪ ﯼ ﺑﺎﻍ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﺍﻭ ﻣﯿﺪﺍﻧﺴﺖ..ﻏﻨﭽﻪ ﮔﺮ ﮔﻞ ﺑﺸﻮﺩ ﻫﺴﺘﯽ ﺍﺯ ﺍﻭ ﮔﺮﺩﺩ ﻧﯿﺴﺖ..ﺭﺳﻢ ﺗﻘﺪﯾﺮ ﭼﻨﯿﻦ ﺍﺳﺖ ﻭ ﭼﻨﯿﻦ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺑﻮﺩ..ﻣﯿﺮﻭﺩ ﻋﻤﺮ ﻭﻟﯽ ﺧﻨﺪﻩ ﺑﻪ ﻟﺐ ﺑﺎﯾﺪ ﺯﯾﺴﺖ<<شاهین جان ممنونم از حضورت وامیدوارم همیشه شاد باشی>>


مهرزاد lover
ساعت21:29---11 دی 1392
از خـسـتـگـی تـمـام تـنـم درد گـرفـتـه اسـت



دسـت هـایـم پـیـنـه بـسـتـه انـد



پـاهـایـم بـی رمـق



خــوابــم مــی اید



مـی خـواهـم بخوابم



رهـگـذری مـی پـرسـد : چـه کـرده ای ؟



نـمـی دانـد مـگـر ؟!!!!



زنـ - ــد گـ - ــی!!!!!!!

---------------.



وبت عالی شده ابجی عالی تر هم میشه
پاسخ:زندگی آهی است بر آنچه گذشت ولبخندی است بر آنچه خواهد آمد(سلام مهرزادجان شما همیشه نسبت به من لطف داری ممنونم که سرمیزنی وخوشحالم میکنی)


محبت68
ساعت18:53---11 دی 1392
در تمام لحظه ها هیچ کس خلوت تنهایی ام را حس نکرد





اسمان غم گرفته هیچ گاه برکه طوفانی ام را حس نکرد





ان که سامان غزلهایم از اوست بی سر و سامانیم را حس نکرد.......





الناز گلم خیلی قشنگ بود موفق باشی خانمی
پاسخ:چو من رفتم از این دنیا بدانید ای جهانداران من از شوریده بختان سرکوی وفا بودم(سلام محبت عزیزم یه دنیا سپاس به خاطر حضور گرمت گلم)

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: داستان كوتاه واموزنده,طبیعت, خاطره,عشق,کوچ, عكس فاجعه, تصاويرعاشقانه, دلنوشته, چتروم"fanos", ,

تاريخ : چهار شنبه 11 دی 1392 | 10:32 | نويسنده : الناز |