یـــــــــــــــــادگـــــــــــرفته ام...!

یک فاجعه است وقتی تنها تورا میخواهم

وامـــــــــــــــا

امروز همه چیز را یــــــــــــــــــاد گرفته ام!

یـــــــــــــــاد گرفته ام که چگــــــــــونه بیصدا بگــــــــــــریم 

یک فاجعه است وقتی تنها تورا میخواهم

یـــــــــــــــــــاد گرفته ام که هق هق گــــــــــــــــــریه هایم را با بالشم بیصدا کنم

تونگــــــــــــــرانم نشو!

من 

 همه چیز را یاد گرفته ام!

 یاد گرفته ام که چگونه نبــــــــــــــودنت را با رویای با تو بودن...

وجای خـــــــــــــــــــالیت را با خــــــــــــــــــاطرات با تو بودن پر کنم!

یک فاجعه است وقتی تنها تورا میخواهم

تو نگـــــــــــــرانم نشو!

من 

همه چیز را یاد گرفته ام!

یـــــــــــاد گرفته ام که دیگر عـــــــــــــــاشق نشوم

یــــــــــــاد گرفته ام که دیگـــــــــــر دل به کسی نبندم... 

امـــــــــــــــــــــا

هنوز یک چیز هست که یـــــــــــــــاد نگرفته ام...

که چگـــــــــــــــونه...! 

برای همیشه خاطـــــــــــــــــراتت را از صفحه  دلــــــــــــم پاک کنم...

یک فاجعه است وقتی تنها تورا میخواهم

ونمیخواهم که هیچوقت یاد بگیـــــــــــرم...

تو نگـــــــــــــــــــرانم نشو!

فــــــــــــــــــــراموش کردنت را هیچوقت یـــــــــــــــاد نخواهم گرفت

 


نظرات شما عزیزان:

محبت68
ساعت2:59---7 دی 1392
دع میکنم زیر این سقف بلند

روی دامان زمین

هر کجا خسته شدی

یا که پر غصه شدی

دستی از غیب به دادات برسد

و چه زیباست که ان دست

خــــــــــــــــــــــداباشد و بس



اجی گلم عالی بود موفق باشی
پاسخ:بخدا زیر این سپهر کبود گر محبت نبود هیچ نبود{{سلام محبت عزیزم مرسی که به من سرزدی گلم خیلی خوشحال شدم}}


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: داستان كوتاه واموزنده , نگرانی , خاطره , فراموشی , بی تابی , عكس فاجعه , تصاويرعاشقانه , دلنوشته , چتروم ,

تاريخ : چهار شنبه 4 دی 1392 | 11:6 | نويسنده : الناز |